miercuri, 29 ianuarie 2014

Nopti in cafenea III

       Sunt absenta, am intrat intr-un substrat nedefinit si ciudat. Nici vorba si nici tocurile nu fac minuni acum.       
       Leganandu-mi capul a nebunie vreau sa starnesc puterea din fiinta mea. Masa neagra la care sunt asezata nu stiu cat o sa mai suporte si se va supune presiunii mele. Ginul ma reneaga, mintea e agitata si puterea de decizie imi e limitata. Dar unde pot sa ma retrag de mine?
       Mi se zbate o vena pe tampla, mi se zbate destinul meu sub calcaiul stang. Care doctor poate diagnostica cursul destinului meu? Pleoapele sunt grele de la cercetari dupa solutii salvatoare, disponibilitatea e redusa considerabil si nici o prada nu apare in sambata aceasta.
       Ultimele discutii cu N. nu au fost autentice, temerile noastre s-au unit si s-au indeplinit intr-un final. Se pare ca, unele lucruri se cer indeplinite si unele suflete neimplinite. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu