miercuri, 29 ianuarie 2014

Finalul Cu N.

             "In aceasta dimineata te blestem! Fiecare zi in care ai cearul deasupra capului tau sa simti cum devine din ce in ce mai greu. Fiecare speranta pe care o vei avea sa fie arsa sub privirea ta si sufletul sa ti se desprinda bucata cu bucata din interiorul tau calator.
            Nu cred ca am avut dorinte atat de cutremuratoare in fata unui barbat. Nu cred ca am fost vreodata sfarsita ca acum. Si nici nu cred ca nu au mai existat femei care sa iti spuna asta. Ora 4:09 mi-a confirmat tumultul meu.
            E ora 5:23 si mi se adanceste groaza descoperirii mele. Stau in genunchi. Ma adresez lui Dumnezeu. M-ai facut sa ma intorc catre El. Felicitari!
           Nu pot sa nu imi curga lacrimi pentru-ca nu mai am viata. Tocmai mi-ai confirmat ca nu exista dragoste. Multumesc.
          In schimbul experientei acesteia iti ofer acest BLESTEM. Toata suferinta mea ti-o dau tie sa o traiesti!"


          Am deschis agenda cu pagina scrisa acum 7 luni, in holul noii noastre case, cazuta in genunchi langa usa Versace, in noaptea cand am aflat ca m-ai inselat....
Cele 3 pachete de Vogue plangeau cu scrum la picioarele mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu