miercuri, 29 ianuarie 2014

Fii demn de scaunul din fata mea

                Destinul meu cred ca isi cere drepturile, rugile lui N.  si-au vazut de propriul drum. Sunt singura in mijlocul camerei si astept ca cineva minunat sa se aseze pe scaunul din fata mea. Sa ajung intr-o lume crosetata de entuziasm si daruire.
               Nu vreau sa ma comport ca o masina blindata, dar am nevoie sa ma simt ca una. Nimic din exterior sa nu ma penetreze, sa nu-mi disturbe valorile, sa nu ma cutremure. Pasiune locala si de moment e tot ce am nevoie.Loialitatea nu-si are locul in destinul meu decat fata de moarte. E singura in fata careia nu putem minti sau tegiversa.
             Atitudinea plina de austeritate ma face sa ma incrunt si parul blond ce curge pe spatele meu isi pierde menirea. Oare ar trebui sa plang? Dar pentru ce anume? Sunt in zona de neutralitate…totul e in asteptare. E doar pauza dintre scene.
              “Determinarea are un dram de magie in ea”  .Oricate discutii am cu o foaie de hartie, caut aprobare in ochii celor din jur. Ploua in lumina farurilor taxiului in care sunt si sensibilitatea mea ramane uscata. Sa fie aducator de succes?
              Iar caut admiratie, veneratie. Sunt o femeie trasa la indigo, nu ma sustrag nici o clipa tiparului clasic. E o dezamagire traditionala…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu