miercuri, 29 ianuarie 2014

Chiar? Trandafiri?

           Vreau flori de ziua mea. Da, duminica doresc trandafiri albi. Multi, atat de multi, sa acopere memoria afectiva suferinda. Nu stiu de ce, dar e bine ca am o dorinta. Absurda. Si cel mai probabil de neindeplinit in aceasta perioada. Da, se pare ca trandafirii sunt pentru cei bogati si rujul meu Dior se consuma….
          Raman doar vechi urme ale voluptatii mele si a gusturilor scumpe. A sosit vremea principiilor? Ramane nobletea si demnitatea in joc? Uh…
         Schimb zambetul si fericirea extravagantei si sigurantei financiare cu norme morale? Allah, Allah…
         E posibil sa nu mai vad eu potential in barbati, sa fiu atat de grabita incat nu mai observ calitati, inclinatii deosebite. Valul ignorantei mi-a cazut pe ochi? Sa fie acesta efectul unor luni in care m-am supus mediocritatii? Posibil si nu regret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu